5 Ocak 2011 Çarşamba

cevap yok!

Sen de kimsin??? Sorup duruyorum içimdekine! Cevap yok.Konuşuyor aslında ama bana cevap vermiyor.Sanırım sadece onun istediği zamanlarda duyacağım onu.Daha da kötüsü sadece o ne isterse onu duyacağım.İstemiyorum ama ben.Çıksın gitsin ya da kalsa mı acaba ?? Evet evet kalsın ama kafasına göre konuşmasın…Dedim ya kim olduğunu söylemiyor diye.Ben de içimde bir kuş var diyorum.Çırpınıyor zaman zaman.Heyecanlanacak neyim vardı dedirtiyor bana.Bazen de öyle sessiz ki kıpırdansın,konuşsun diye bekliyorum.Bir beklentim var aslında benim ondan,beklide o yüzden istemiyorum gitmesini.İnandırmışım ya kendimi onun bir kuş olduğuna.Şu beynimde dolaşıp duran,beni üzen,karmaşıklıklar içine sokan,insanlara güvenmemi engelleyen kurtları yesin! Sonra toplanıp hep birlikte gitsinler.Olabildiğince sessiz,sedasız.Benden hiçbirşey almadan gitmeliler ama.Bunların hepsini onlara da söyledim.Yine cevap vermediler! Sonra kendime döndüm ve şöyle dedim ; “İçinde olduğuna inandıklarına,yani kendine söz geçiremiyor musun sen?” Baktım ki ben bile cevap vermemişim kendime!

2 yorum:

  1. Kendi içinde iletişim problemin var gibi =D Şaka bir yana umarım hayatında ki boşluğu doldurursun. Bir de yazın etkileyici...

    YanıtlaSil
  2. o problem hepimizde var merak etme =))
    beğenmene sevindim...

    YanıtlaSil